תוספת של 265 חדרי-מלון ב'פארק היין'

זכרון יעקב עומדת 'להתעשר' בעוד עשרות חדרי מלונאות באזור 'פארק היין' במיזם משולב. המכרז לפרויקט החדש יתפרסם בקרוב:
אזור 'פארק היין' בזכרון יעקב עומד להכיל 265 יחידות אחסון-מלונאי, וזאת בהתאם למכרז של רשות מקרקעי-ישראל (רמ"י), בשיתוף משרד-התיירות והנהלת 'פארק היין'.
על-פי תנאי המכרז, מדובר כאמור ב-265 יחידות דיור-מלונאי, בשני מתחמים באזור 'פארק היין' ובפרויקט המשותף, ניתן יהא להמיר את האחסון-המלונאי המיוחד לבית-מלון, בתנאי שלא ישונו הוראות הבנייה שנקבעו בתכנית המאושרת.

המיזם המתוכנן, הינו חלק מתכנית 656/ש , אשר מייעדת את השטח לאזור תיירות משולב עם 'פארק היין', בו כבר נמצאות כ-200 יחידות-דיור למגורים, בשלבי בנייה מתקדמים. כמו כן, מדובר בשטחים בעלי אופי תיירותי באזור, ובהרחבת המסדרון האקולוגי הקיים בשטח.

יעקב קוינט, מנכ"ל רמ"י, אמר כי "המכרז המדובר, הוא מודל ייחודי ומעניין, המשלב במתחם אחד מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה ומהווה מוקד משיכה חדש, לתיירות פנים וחוץ בזכרון יעקב".
שר-התיירות, חיים כץ, הוסיף והטעים כי "היין הישראלי, עשה לעצמו בצדק שם עולמי, שדרוג התיירות בתחום היין, יחזק את מיצובה של ישראל כייעד קולינרי מוביל".

את ההצעות למכרז, ניתן יהא להגיש בכפוף להמלצה ממשרד-התיירות, ויש להגיש אותן בהתאם למפורט בחוברת המכרז, שתתפרסם בקרוב.

צילום ממבט על פארק היין זכרון יעקב צילום: איי שטרן חברה מפתחת

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >