יקירי זכרון יעקב לשנת 2022

ביום ראשון 27.11.22 התקיים בבית ניר שרייבמן טקס יקירי זכרון יעקב המסורתי. האולם היה מלא במשפחות היקירים, בתושבי המושבה, ילדים, צעירים, בוגרים וותיקים. התרגשות רבה וגאוות מקום היו מורגשים היטב. את הטקס היוקרתי הנחתה באופן מרגש ומיוחד גב' אורית ניידרמן, מנהלת מחלקת אזרחים וותיקים במתנ"ס זמארין.

גב' אורית ניידרמן. צילומים: מצליח בלה

האירוע התקיים במעמד ראש המועצה מר זיו דשא, חברי וועדת יקיר זכרון, וחברי המועצה.
השנה התואר של יקיר/ה המושבה זכרון יעקב הוענק לגב' יפה שליט, גב' סוזי פרסברג, מר אורי הוד, מר אמיר דור און, גב' איטה כץ, למר שמעון שגיא ז"ל ולמר כהן דוד.

בנוסף, אות מפעל חיים הוענק למר צבי לאופר, למר קמר בנימין ותרומה מיוחדת לחברה ולקהילה לגב' מיכל כהן אלדן.

מר זיו דשא. צילומים: מצליח בלה

כולם כאחד אנשים משכמם ומעלה, המשמשים גאווה והשראה לכל בני היישוב. יישר כוח.
בחלק האומנותי של הערב נהנה הקהל ממופע "עיניים שלי" – מיטב המוסיקה היוונית בישראל – בביצוע של ירון אנוש ולהקתו.

צילומים: מצליח בלה

ראש המועצה מר זיו דשא: "תודה ליקירים וליקירות על תרומתם לקהילת זכרון יעקב. השנה אנו מצינים 140 שנה ליסוד המושבה, ובקהילה נהדרת ואכפתית. היקירים והיקירות ממשיכים את המסורת של עשיה ונתינה. תודה למתנ"ס זמארין ולמחלקה לשירותים חברתים על ארגון ערב זה. תודה לכרמלה בן משה ומאירה צוק על שסיועו רבות להכנות וארגון הערב"
יפה שליט – עלתה מדמשק בשנת 1946 היישר לזיכרון-יעקב. מתנדבת חברת הנהלה בארגון ויצ"ו משנת 2008 עד היום. במסגרת זו תרמה רבות לרווחת התושבים. החל משנת 2017 מתנדבת יפה שליט גם בארכיון-המושבה ואוספת חומר על תולדות המושבה עבור הדורות הבאים. יפה פועלת ותורמת רבות במועדון 'רוטרי'.
סוזי פרסברג – כפיזיותרפיסטית מקצועית, התנדבה סוזי פרסברג שנים רבות ב'בית הברושים'- מרכז לילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, כמו גם בקרב משפחות שנזקקו לשירות דומה עבור ילדיהם.
בשנתיים האחרונות, במסגרת 'עמותת זמארין', מפעילה סוזי מספר קבוצות בפעילות של 'פיזיותרפיה לגב' והכל בהתנדבות מלאה.
אורי הוד – חבר במועדון 'רוטרי' משנת 1998 ואף נבחר כנשיא המועדון במשך שנתיים. במסגרת זו תרם אורי הוד רבות לתושבים ולקהילה ואף זכה לאות 'פאול האריס' היוקרתי, כמו גם במגן הוקרה של נגיד 'רוטרי'.
בחריצותו הרבה, החל משנת 2005, מתנדב אורי גם כיו"ר וועדת קרן-המלגות של המועדון, מגייס כספים למלגות עבור הקרן שמסייעת לסטודנטים של המושבה בתקופת לימודיהם.
אמיר דור-און – ממקימי 'החווה החקלאית', חינך דורות של ילדים לאהבת האדמה והארץ.
אמיר דור-און, בעל משק חקלאי משפחתי המשמש את עבודת האדמה ופיתוח החקלאות. אמיר פעל רבות בהתנדבות בתחום הספורט, ריכז את מחלקת הכדורסל של עמותת מכבי זיכרון-יעקב, טיפח ילדים ונוער ואף שימש כחבר בוועד 'נאמני מכבי'.
איטה כץ – מהווה מרכז למידע והסברים בכל הנוגע לשואה, מרצה בהתנדבות בזיכרון-יעקב ובצה"ל.
איטה תורמת מזמנה לטובת ניצולי שואה והגיל השלישי, כמו כן מתנדבת בויצ"ו ומסייעת בקליטת פליטים מאוקראינה.
שמעון שגיא ז"ל – משנת 1992 הוציא לאור וערך עיתון מקומי וזאת במשך 25 שנה. שמעון תרם רבות לקהילה ולעסקים במושבה והיווה בית ובמה למגוון דעות.
צבי לאופר – צבי, ניצול שואה אשר במשך 47 שנים עבד בדואר המקומי ומילא מגוון רחב של תפקידים והנגיש את השירות אף מעבר לשעות הפעילות.
כמו כן התנדב צבי למשמר-האזרחי ובכך תרם לביטחון המושבה.
בנימין קמר – במשך 40 שנים עבד בנימין בדואר המקומי ופעל להנגשת השירות לאוכלוסיות מבוגרות.
במהלך שנים אלה, הגיע עד לתפקיד של מנהל הסניף ובכך תרם לקידום והצלחת היישוב.
דוד כהן – במשך יותר מ-20 שנה ריכז דוד פעילות בחגים עבור עולים חדשים והתנדב בתחום הביטחון למען הקהילה והמושבה.
מיכל כהן אלדן – אשת עשייה ומסירות למען החברה. מיכל מובילה חברתית ומרכזת אלפי נשים לקהילה, אותה היא מגייסת למגוון פעילויות לעשייה ונתינה לזולת, הכל בהתנדבות ואהבת האדם. על פועלה זה, מוענקת לה תעודת הוקרה מיוחדת.

צילומים: מצליח בלה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >