את בהיריון? חפשי את עצמך- רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים

חג פורים הוא חג גדול ולא רק לילדים. נכון שלהתחפש זה לא משהו שמבוגרים עושים בשגרה, אבל עוד מעט השגרה שלך הולכת להתהפך וזה הזמן לשחרר קיטור. עוד כמה שבועות את אמא ואת במרוץ נגד הזמן של בדיקות, קניות, שאלות ודאגות. פורים זה הזמן לשים את כל זה בצד וליהנות מרוח השטות.

הבטן שיצאה לה אחרי כמה שבועות הריון היא האקססורי הכי חזק שיש לך בחג הזה. הרעיון הוא לא להסתיר, לטשטש או להתעלם ממנה. היא פועלת לטובתך ופותחת בפנייך אפשרויות חדשות של תחפושות השנה. זה היתרון הבולט שלך השנה ואת הולכת לנצל אותו.

רק אני אקרא לעצמי פרה

אין מה לעשות, מהרגע שנכנסת להיריון את יודעת שיש איזושהי נקודת השקה בינך לבין החברות מהרפת. גם הפרה היא אמא שמעניקה את המתנה המופלאה ביותר שיש – חלב לילדיה. מן הסתם לא כל אמא חייבת להניק, אבל ייצור החלב עומד להתרחש ובגדול. אז למה לא ללכת על הבדיחה בחג עד הסוף? בבגדים לבנים עם כתמי פרה שחורים ובקבוק חלב ביד, את כבר יכולה להתאמן ולתת לחברים לחגיגה כוס חלב. את הבדיחה הזאת אין אחד שלא יבין.

 

מה צופן העתיד?

הבטן שלך טומנת בתוכה את העתיד. ומהו? לא תמיד ידוע. זה בן ? זו בת? מגדת עתידות תוכל לגלות את העתיד דרך כדור הבדולח שלה. גם את יכולה לגלות את העתיד דרך התחפושת. קחי שמלה שחורה גדולת ממדים וגזרי חור בבטן. את הבטן צבעי בצבע כסף (צבעי גוף המותאמים לשימוש בהיריון) וקשטי את עצמך בתכשיטים גדולים וצבעוניים. לכל מקום שתלכי במסיבה, ישאלו אותך מה צופן העתיד והתשובה תישאר רק אצלך.

 

חנה’לה אופה קטנה יש לה קמח מים, ו… תינוקי

תחפושת מוצלחת היא כזאת שעונה מראש על השאלה המנג’סת ביותר בתקופת ההיריון: "נו אז מה את אופה שם?" שאלה טובה, בהחלט מעניין מה… כל הבדיחות על זה שאת נראית בשלה ואפויה כבר נדושות, אבל כשתתחפשי לחנה’לה האופה הקטנה, התשובה לשאלה המנג’סת תהפוך דווקא לקטע משעשע. עם שמלה לבנה, שתי קוקיות, מערוך ביד אחת ופחמימה ביד השנייה – את מסודרת. והיי, יש לך גם לגיטימציה לנשנש מהפחמימה האהובה עלייך לאורך כל הערב.

 

כרס בירה ללא אלכוהול

אם לבן הזוג שלך או לכל גבר אחר בשטח מותר לגדל כרס בירה, אין סיבה שלך לא תהיה סיבה מוצדקת להוציא אותה החוצה. אז נכון, הכרס שאת מגדלת הרבה יותר שווה מכרס בירה, אבל לערב אחד את יכולה להתחבר לבן הזוג שלך, מכרס לכרס. זרקי על עצמך גופיית סבא נוחה, שימי חולצת פלנל משובצת , ג’ינס קרוע וכובע מצחייה על הראש. השלימי את הלוק עם בירה לא אלכוהולית, ותיהני מזה שרק הערב הבטן שלך הופכת לכרס בירה באופן רשמי.

 

ומה בכלל עם תחפושת זוגית?

זה נכון שהפוקוס בהריון הוא עלייך, כל יום, אין שאלה בכלל, והשנה בפורים חייבים להתחשב בנתון כל כך משמעותי. אז אם את ובן זוגך החלטתם שאתם רוצים להתחפש יחד, לכו על תחפושת שהבטן בה היא התוצאה או המכנה המשותף של התחפושת. למה הכוונה? למשל, מאמן כדורסל, שחקנית כדורסל והבטן היא הכדור. או אולי תלכו לכיוון שמיימי – אתם המלאך והשטן, הבטן היא האלוהים.

את בהיריון? חפשי את עצמך - רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים
כל הזכויות שמורות

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...